Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT LYHYESTI

  • Lähetämme tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä 
  • Ilmainen toimitus yli 70e tilauksiin
  • Toimitus Postipakettina 5,90
  • Palautuskulut 5,90

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


 
MAKSAMINEN

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Pitääkö tässä mainita myös Klarna?

TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joka sisältää seuraavat tiedot:

  • tilausnumeron
  • tilatut tuotteet
  • tilauksen loppusumman
  • tilauksen yhteystiedot
  • maksutavan
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

TOIMITUSAIKA

Lähetämme tilaukset viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Kun tilauksesi lähtee meiltä, saat sähköpostitse tiedon lähetyksestä ja lähetystunnuksen, jolla voit seurata tilauksen kulkua. 

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


 
TOIMITUSTAVAT JA -KULUT

Toimitamme tilauksia Suomeen Postin kautta. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita verkkokaupastamme, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme palvelu@svea-aalto.fi.

Posti säilyttää paketteja noutopisteissään 7 vuorokautta. Tämän jälkeen noutamattomat paketit palautuvat Svea Aallolle. Lähetyksen palauduttua noutamattomana hyvitämme tilauksen summan alkuperäisellä maksutavalla, mutta veloitamme palautuskulun 5,90€ sekä käsittelymaksun 10 €, yhteensä 15,90€. 
 
Yli 70€ tilauksiin ilmaiset toimituskulut.
 
Voit valita sinulle sopivan toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista:

Posti Postipaketti 5,90€
Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista tai noutopisteestä.

Posti Kotipaketti 10,90€ ?
Toimitus kotiovelle arkipäivisin sovittuna ajankohtana. Posti ottaa sinuun yhteyttä sopiakseen toimitusajankohdan, joka vaihtelee alueittain klo 9-21 välillä. 

Nouto myymälästä 0€
Tilauksen nouto myymälästä on veloitukseton. Saat ilmoituksen sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty ja noudettavissa. Säilytämme tilauksia 7 vuorokauden ajan noutoilmoituksen lähettämisestä. Lähetystä noutaessasi sinun tulee esittää henkilöllisyystodistuksesi. Mikäli lähetyksen noutaa joku muu kuin tilaaja, tarvitsemme paketin luovuttamiseen oikeuttavan valtakirjan. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarnan, tilaus on aina noudettava henkilökohtaisesti. 

Noutamattomien tilausten omistusoikeus siirtyy Svea Aallolle ja hyvitämme noutamattomat tilaukset asiakkaan valitseman maksutavan mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun palautus on käsitelty. Ilmoitathan mahdollisista noutoesteistä asiakaspalveluumme 016223265 tai sähköpostitse palvelu@svea-aalto.fi, jotta voimme tarvittaessa sopia tilauksen noudosta yksilöllisesti. 


 
PALAUTUSOIKEUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ehjiä sekä alkuperäisessä kunnossa pakattuina alkuperäispakkauksiinsa. Tuotetunnusten ja hintalappujen on oltava paikoillaan. Osoitetarroja tai muita tarroja ja lappuja ei tule kiinnittää myyntipakkauksiin. Mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, palautuksen ehdot eivät täyty, emmekä voi hyvittää sitä. 

Poikkeuksena palautusoikeuteen ovat hygieniatuotteet sekä sellaiset tuotteet, jotka eivät ole sovituksen jälkeen palautettavissa myyntiin. Valikoimassamme olevista tuotteista tällaisia ovat esimerkiksi sukkatuotteilla ei ole vaihto-, eikä palautusoikeutta.  

Tuotteen palautuskustannuksista vastaa asiakas itse. Veloitamme palautuskuluina 5,90€. Palautuksesta tulee aina ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse palvelu@svea-aalto.fi. 

 

Jos haluat palauttaa tuotteen, toimi näin: 

  • Tee palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen palvelu@svea-aalto.fi. Kerro viestissäsi tilausnumerosi sekä tuotteet, jotka palautat
  • Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautuslähetykseen
  • Pakkaa postitse palautettavat tuotteet huolellisesti ja kiinnitä mukana tullut palautustarra paketin päälle
  • Vie paketti Postin toimipisteeseen. Sinun ei tarvitse maksaa lähetystä, vähennämme palautuskulun 5,90€ sinulle hyvitettävästä summasta. Palautusta ei voi tehdä Postin pakettiautomaattiin tai kirjelaatikkoon
  • Säilytä palautuksestasi kuitti. Huomioithan, että olet vastuussa palautuksestasi, kunnes olemme vastaanottaneet sen. Korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain kuittia vastaan
  • Voit palauttaa tuotteet myös Kemin myymäläämme. Ota mukaan lähetyslista/kuitti. Myymälä ei voi hyvittää verkkokauppatilausta, vaan rahat palautuvat sinulle samalla maksutavalla, jolla maksoit tilauksen

Käsittelemme vastaanottamamme palautukset 1-2 arkipäivässä. Suoritamme hyvityksen aina alkuperäisellä maksutavalla. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi?

Jos olet valinnut tilauksesi maksutavaksi Klarna Laskun tai Erämaksun ja palautat tuotteita, sinun kannattaa ennen laskun eräpäivää kirjautua sisään Klarna.fi ja ilmoittaa palautuksesta. Näin ehdimme käsitellä palautuksesi, eikä Klarna-laskullesi tule muistutusmaksuja tai muita kuluja. 


 
ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä pikimmiten, mutta kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen palvelu@svea-aalto.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, on sinun tehtävä asiasta välittömästi reklamaatio Postiin. 
 
Svea Aalto Ky pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.